Cum faceți o reclamație?
Aveți o problemă și nu știți cum să o rezolvați? ANPC vă poate sprijini în soluționarea acesteia, dacă este vorba de un caz reglementat de legislatia privind protecția consumatorilor.FORMULAR DE SESIZARE ONLINE
- Cum se depune o reclamatie
- Retragerea unei reclamatii in urma intelegerii amiabile dintre dvs. si operatorul economic
- Formular reclamatie transport aerian
- Comisariate teritoriale
INFO- util
- Comunicat de presă
- Noua agendă privind consumatorii: Comisia Europeană le oferă consumatorilor mijloacele necesare pentru a deveni vectori ai tranziției
- Alertă transmisă de România prin Sistemul de alertă rapidă pentru produse nealimentare (RAPEX)
- Comisia Europeană a invitat statele membre să participe la un sondaj cu scopul de a colecta date și informații detaliate pentru evaluarea serviciilor actuale de consiliere a datoriilor (debt advice services) și de îmbunătățire a acestora
- Orientări privind legislația aplicabilă în cazul produselor de curățare a mâinilor fără clătire și al dezinfectanților pentru mâini (gel, soluție etc.)
- Drepturile pasagerilor și pachetele de servicii de călătorie – întrebări și răspunsuri
- Consultare publică cu privire la noua politică europeană de protecție a consumatorilor
- Protecția consumatorilor europeni: Măsurile luate în urma alertelor privind produsele periculoase s-au intensificat semnificativ în 2019
AGENDA CONDUCERII ANPC
Ce trebuie să faceți când zborul dvs. către Polonia este anulat? Când geanta pe care.. citeste totComunicat de presă
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) anunță că încă 4 notifică.. citeste totComunicat de presă
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) supraveghează piața de materiale d.. citeste totComunicat de presă
În data de 14 octombrie 2020 Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor a găzd.. citeste tot
Reprezentanţii asociaţiilor de consumatori nu au drept de control al operatorilor economici, conform art.42 din O.G. nr. 21/1992.Centrul de Solutionarea Alternativa a Litigiilor din Domeniul Bancar (CSALB) este accesibil la acest link
Entitatea de soluționare alternativa a litigiilor din domeniul financiar nonbancar – SAL-Fin